פתרון לכאבי ראש, מיגרנות, כאבי גב, כאבי בטן ששום רופא לא הצליח להבין מה מקורם, סטרס ועוד. רן שילון מרחיב את עבודתו ומציע טיפול אפקטיבי שמשלב שיטות שונות

ron_clinic2

מזה 15 שנים אני עוסק בחקר התנועה ובפיתוח דרכים למניעת פציעות.

לאורך השנים צברתי כלים רבים כמאמן טריאתלון וריצה – מלימודים פורמליים, מלימוד מאנשי מקצוע רבים בארץ ובעולם וכמובן מהעבודה בשטח. תחת ידי עברו כבר למעלה מ-12,000 מתאמנות ומתאמנים, מטופלות ומטופלים.

בשנים האחרונות הרחבתי את לימודיי וסיימתי לימודי אימון מנטלי (תוכנית משותפת של אוניברסיטת חיפה ושל המרכז הישראלי לפסיכולוגיה של הספורט. משך הלימודים שנה וחצי), שנתיים לימודי שיאצו, שלוש שנים של רפואה סינית (מתוך ארבע), והשתתפתי בסדנאות רבות בתחומים רבים ומגוונים – דיקור אוזן, רפואה יפנית, יוגה טיפולית, לימודי פסיכו-דאהרמה וסדנאות רבות ואחרות.

ארגז הכלים שלי גדול ואני ממשיך ללמוד ולפתח אותו. כל הידע בכל התחומים האלה מאפשר לי טיפול אפקטיבי מכיוון שלכל מטופל/ת אני מוצא את הכלים המתאימים ביותר עבורו/ה.

בכל טיפול אני בוחר בין טיפול במגע, דיקור אוזן, יוגה טיפולית, ניקוי רעלים וכלים מערביים אחרים לבין "שיעורי בית" שמקבלים המטופלים, כי אני חושב שזה חשוב שהמטופלים שלי יקחו חלק פעיל בתהליך הריפוי ובסופו של דבר אני רוצה לעזור לאנשים לרפא את עצמם.

השילוב של כל הכלים הנ"ל מאפשר לי להצליח ולפתור בעיות שבדרך אחת בלבד לא ניתנות לריפוי.

במה אני מטפל:

– כאבים אורתופדיים – כאבי גב,  ברכיים,  כפות רגליים, פציעות ספורט או פגיעות אחרות.

– כאבים נוירולוגיים – ובמיוחד כאבים כרוניים לאורך זמן וכאבים שהרופאים לא מצאו להם שום הסבר.

– כאבי ראש ומיגרנות.

– כאבי בטן ובעיות של תסמונת המעי הרגיש (או רגיז) – IBS

– הורדת לחצים.

– מערכת חיסונית חלשה.

– בעיות של תת פעילות בלוטת התריס.

 

בטיפול אני מאפשר למטופלים "להחזיר את הגלגל לאחור". מאפשר להחזיר את התפקוד של הגוף למה שהיה קודם ללא תרופות.

ניתן להגיע לטיפול בודד או כמה טיפולים בעלות של 200 שקל לטיפול, או לסדרת טיפולים של ניקוי רעלים וליווי תזונתי או סדרת טיפולים להורדת לחצים, חיזוק המערכת החיסונית ושיפור אורח החיים. סדרות הטיפולים כוללות ליווי יומי מעבר לעבודה בקליניקה, ומחירן יקבע בהתאם למספר הטיפולים הנדרש.

רוצים לשמוע עוד או לקבוע תור? התקשרו אלי ל-052-8507535 או השאירו פרטים במייל ואחזור אליכם ron@endure.co.il